HR medewerker (project 6-12 maanden)

Ben jij die ervaren administratief medewerker HR die ondersteuning kan bieden aan de dagelijkse HR Support administratie?

 De rol
Als administratief medewerker HR heb je een brede en afwisselende rol binnen de afdeling HR. In deze rol ben je verantwoordelijk voor alle HR administratieve aspecten die komen kijken bij de reguliere personeelsadministratie en ben je beschikbaar voor medewerkers en managers die vragen hebben met betrekking tot het HR-beleid, vanzelfsprekend geef jij hier zelf opvolging aan. Naast deze taken houd jij je bezig met onder andere de volgende taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor alle support-processen
  • Excel kent voor jou geen geheimen en deze kennis zet je in bij het maken van overzichten en het gebruik van tools waaronder AFAS;
  • Je verricht dagelijkse administratieve werkzaamheden, stelt als nodig financiële rapportages op en verwerkt mutaties;
  • Je bent zorgvuldig en accuraat omdat je snapt dat details tellen als het om verandering en mensen gaat. Het uitvoeren van controles vanuit het 4-ogen principe;
  • Je werkt nauw samen je andere collega’s binnen het HR Support team.

Er zullen vooraf duidelijke afspraken met je worden gemaakt over de verdeling van je tijd in deze functie. Je rapporteert functioneel aan de HR Directeur.

 Kandidaat
Wij zijn op zoek naar een sterke, zelfstandige en analytische administratieve medewerker HR.
Er wordt van je verwacht dat je een sterk cijfermatig inzicht hebt en uitstekend uit de voeten kan met Excel. Bij voorkeur heb jij al de nodige ervaring opgedaan met diverse administratieve werkzaamheden. Wellicht binnen een administratie- en/of accountantskantoor waar jij allround inzetbaar bent geweest op de personeels- als salarisadministratie. Het is belangrijk dat je bekend bent met administratieve processen en weet hoe je deze kan optimaliseren. Verder vinden wij het belangrijk dat je zowel zelfstandig als in teamverband kan werken en dat je klantvriendelijk bent.

Verder;

  • HBO denk- en werkniveau;
  • Proactief, secuur en goed in prioriteiten stellen en dus stressbestendig;
  • Ervaring met Microsoft Office en uitstekend met Excel;
  • Ervaring met verwerking van personeelsmutaties. Kennis van- en vaardigheid m.b.t. een salarisverwerkingssysteem en inzicht in personeelsinformatiesystemen, bij voorkeur AFAS;
  • Minimaal 1 tot 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring in een soortgelijke functie.

Informatie: Dick Macrander – info@macrander.nl – 06-33315227